9 Eylül 2009 Çarşamba

yeni; new; neuve; neu; свежий; nuevo; nuovo; νέος . :)

Aylardır yazmıyordum.. Biraz manik, biraz da depresif hallerdeydim. Aslına bakarsanız, yazmak, kendimi iyileştirmek için geliştirdigim bir terapi benim için. Geçmiş yıllarda sevgili Freud'un zihninde gezindigim günler olmuş, yazabilmek sayesinde sıkıntılarımı ifade ederek sayfalarda biriktirmişliğim vardır (hatta neredeyse bir kitaplık yazım var diyebilirim). Ama bu seferki sıkıntılar, daha reel daha elle tutulur cinsten oldugu için, tepki olarak, son zamanlarda yoklarmıs gibi davranmaya başlamıştım. İşin kısası hiçbir mecrada bahsetmek istemiyordum..

Ancaak, artık tekrar ekranlara geri döndüm, çünkü kendi adıma güzel haberlerim var ;
Artık yepyeni bir işe sahibiimm !!

Çok uzun süredir neredeyse tüm arkadaşlarım gibi iş arayışı içerisindeydim. Neredeyse 4-5 aydır her hafta en az 1 şirket ile görüşmeye gittim. O kadar abuk subuk firma gördüm ki, gelinen son noktaya, insanların zihniyetine şaşırıp kaldım...
Bu firmaların hepsini nasıl1firma.com adlı , düzgün kullanılsa iş arayanlara çok faydalı olabilecek olan sitede ifşa edecegim. Neredeyse 15 şirketle görüşmüş bunların en az 12 tanesini red etmiş bulunuyorum.

Şimdiki işim çok enterasan ama genel müdüre bağlı çalışacağım. Hem riskli, hem de bir o kadar keyifli gibi görünüyor. Sektör de çok enterasan; su ürünleri:) Artık buradan ögrendigim envari çeşit balık ve deniz hayvanları hakkında enterasan bilgileri sizlerle paylaşıyor olurum :)

Çok kaba tabirle pazarlama departmanında olacağım, proje asistanlığı görevi ile.. Çok heyecanlıyım. Umarım bu heyecanım daim kalır...

Bu arada benim için bu tarz gelişmelerin yasandıgı bugün,aynı zamanda birçok ailenin felaketiydi. İstanbul da, yanıbaşımızda, insanlar sele kapılıp hayatlarını kaybettiler. Çok acı verici. Allah'tan hayatlarını kaybedenlere rahmet, ailelerine de sabır diliyorum..

Aileden bir kimseyi kaybetmenin ne demek olduğunu ancak yaşayan bilebilir..

Sevgiyle kalın.

D.

2 yorum:

özge dedi ki...

çok sevindim,hayırlı olsun

dodo dedi ki...

Teşekkür ederim..